Wizażowe postanowienia noworoczne

Postanowienie Noworoczne pacjentki Doktor Make-up.

1. Obiecuję, że wreszcie będę robić wieczorem i rano dokładny demakijaż. I będę to robić, jak Doktor Make-up przykazała bez tarcia oczu. (Szczegóły w dziale Akademia).

2 . Zrobię porządki w  kosmetyczce, sprawdzę daty ważności kosmetyków, a przede wszystkim umyję porządnie pędzle, puszki, zobaczę, czy nie potrzebuję kupić nowych.

3. Wreszcie zrobię porządek z brwiami, sprawdzę, czy muszę je zapuścić albo wyregulować (wkrótce na blogu post o brwiach).

4. Zainwestuję w dobre serum do twarzy. Zamiast narzekać, że się starzeję, zaufam serum lub ampułkom mocno skoncentrowanym i pozwolę, by eliksir młodości bronił mnie przed upływem czasu. (www.interskleipik.pl tam można kupić ampułki w dobrej cenie).

5. Zacznę zwracać uwagę na filtry przeciwsłoneczne w kremach i podkładach. Nie będę się spoufalać ze słońcem.

6. Zacznę się malować regularnie, wypróbuję polecany ma blogu makijaż quick i poranną rutynę upiększającą. Będę to robić dla siebie, by zobaczyć w lustrze zadbaną twarz i poczuć się dobrze we własnej skórze. To moja twarz! Moje zmarszczki mimiczne, moje naczynka, moje pory, nikt mi nie będzie wmawiał, jak mam wyglądać! Ale z chęcią przyjmę trafione, praktyczne porady i inspiracje od Doktor Make-up, dlatego moje 7 postanowienie to:

7. Regularne wizyty na http://www.doktormakeup.wordpress.com

 

Skomentuj

